今日,學校派發mock卷,我明白no pain,no gain的道理.
我知自己明顯散左心,而且王sir同胡sir都話我中五明顯地差左好多,
豬li一聽到我話退步,就立即起勢地踩下去,毫不留情..
我都知我衰,但唔知我咁衰...
我真係好失敗啊,..學業愛情兩失意..唉..咁快就雙失,何時雙得啊??
地理與電腦是一生最愛...見到我的成績,真的要好好檢討一番啊..