唉...我琴日又左見工lu...點解..我好慘....... 到底我想做d咩呢???
我自己都吾知,,只係想搵d收入ok,,,時間隱定//一星期1日半ge假姐,,拱都拱難??
頂肺ar!
做slaes??又要做ar??
唉..鬼叫自己係屋企悶咩..頂........
大家有冇工介紹比我ar??
晚上同左wyman睇哈利仔..但好似冇拱好睇....仲有少少悶=.="
拱多集我覺得最好睇係火杯的考驗////
大家有機會去睇下喇~