每日,番到公司都比人嘈////點ar?可吾可以比少少寧靜ge空間我地的專員呢?
公事,不用在日記提起,已經夠煩了。
人-所為何事而煩惱?
所為何事而生存?
到底所為何事有人?
今個月pat pat比人借走左+佢又放左大假,,,d野停滯住,,我真係未試過準時放工囉,,
日日做到成隻狗拱...每日都好"支力",,,吾係個人好"支力"而係精神上好"支力",,
d人可能以為專員冇野做.但係如果冇我地你估你地會吾會有生意?專員真係好梗要,,
但點解仲可以吾當我地係一回事呢?
sinpy把口賤到冇人有,,m.lui選擇性發癲,,cpuiy吾出聲吾篤你佢吾係人,,
bonnie每日"妲己"如事,,choiy每日扮忙...呢班女人狗咬狗,睇下幾時反?
唉,,,公司..真的不用多說。
將來-我看不見。
目標-我到不了。
夢想-我追不動。
我,,
還有什麼?剩下什麼?想做什麼?any question!!!
|