如題:有心叫朋友
若然牙痛都叫理由,,拱殺人犯都吾洗坐監。(吾知有冇人理解到呢...)
如果真係牙痛到講吾到野,,拱正常人都會去睇e生,,,偏偏第2日又會冇喇喇冇事,,
精神都爆,,,姐係咩ar??
連珊珊小妹妹都話”吾講好過講,,講多錯多∼”
根本吾成理由。
呢d咪叫 有心叫朋友 囉∼
講到呢到...知情者都知我講邊果喇∼
我地依家只係睇佢幾時會醒囉∼
today,我好黑仔ar,,工又見吾成,,又同屋企嘈,,
連曬相都曬鉑size=.=” 我行咩衰運ar??