記得 張惠妹
誰還記得 是誰先說永遠的愛我
以前的一句話 是我們以後的傷口
過了太久 沒人記得當初那些溫柔
我和你手牽手 說要一起走到最後
我們都忘了 這條路走了多久
心中是清楚的 有一天 有一天都會停的
讓時間說真話 雖然我也害怕
在天黑了以後 我們都不知道會不會有遺憾
誰還記得 是誰先說永遠的愛我
以前的一句話 是我們以後的傷口
過了太久 沒人記得當初那些溫柔
我和你手牽手 說要一起走到最後
我們都累了 卻沒辦法往回走
兩顆心都迷惑 怎麼說 怎麼說都沒有救
親愛的為什麼 也許你也不懂
兩個相愛的人 等對方先說找分開的理由
誰還記得愛情開始變化的時候
我和你的眼中 看見了不同的天空
走的太遠 終於走到分岔路的路口
是不是你和我 要有兩個相反的夢
誰還記得 是誰先說永遠的愛我
以前的一句話 是我們以後的傷口
過了太久 沒人記得當初那些溫柔
我和你手牽手 說要一起走到最後
我和你手牽手 說要一起走到最後
今晚同左清珊,,基,,子揚兄,肥佬打波..好耐都冇打波喇...好爽耶!!
7點30開始打...到10點30大家就汁野..換3..嘍手就陪佢地3條友食野..
基呢條友..真係好煩....好煩好煩..我只係講左句"雙子座ge男仔好黑人憎"
之後全程係拱不停replay....我心里充滿了os=.="佢真的好煩...
想話對佢好d都吾得.....頂肺..相反子揚兄依家肯自己開topic傾計...
好事來的...肥佬就吾洗點講///好耐冇見都可以好多野嘈=.="太多口了~
呢排開始草錢lu,,只係草神沙咋...想係屋企搵個小錢箱都冇=.="
吾通神沙都要入bank?? 好彩,係千色店睇中左melody ge錢箱仔,,
如果番到工的話真係要買起佢~yeah yeah!等我ar!!
希望ciko果邊會請我喇~
唉....心灰意冷了,,,,,,,
各人已有自己的路可以走,,而我在停原地踏步,前無去路。
|