呵呵~本王day!
好開心ge係..大家都有黎,,,
首先多謝所有人先:
wyman,小坑,妹妹,便秘珊,大波..清..爽,容,,徐家,,+隆,,jj銘,,傑,,偉明,,小明,,
真心朋友真係幾個就夠了~
禮物遲下會post上黎....呵呵~
不過好想講一件事囉,,,
原來一個人有多左一好多著數,,跟後一定好多屁蟲...一定會虛寒問暖,,默默針..呵
呢d所謂朋友嗎????
你地拱鐘意錢,,點解吾一世同錢做朋友??
呵呵...視錢如命..黑衣ar??
因為錢而傷害大家原有ge感情,,,,值得嗎??
如果講錢你會吾會仲市儈???
人地一定要載你嗎??載你果時吾講錢??
載你果時你講人地痴車坐??
"我陪你去拎車~!"
"邊果坐車頭先?"
食屎喇你地~有著數就好朋友??
愈有錢就愈多朋友...呵呵~
真係見到咩叫"好朋友"....
有本事係人地載你果時就話比番油錢人喇,,,,
|