身同感受,,,,第一次話想捱一份工耐d,,,,但好似.......其實吾係吾得..但我覺得有d
人真係好假好9,,,不過你點對我,,我點對你喇~
星期六 本大王day off 一整日就係得個等字....去小坑到買左幾件戰衣..
清吹我走...唯有走..走左一陣,,,點知4點30就去左李珊到=.="拱點解要拱快閃
呢?諗住可以陪小坑多一陣ma!(連李珊都覺得係拱...)
傾計傾到6點鐘...之後清上了bbc...我同珊諗梗到底同吾同佢入西貢好,,
最後我..珊x2上了y文家....估吾到佢媽媽也在=.="失敬了~
等到9點30分...都係去新都食飯..咩事ar??
我同李珊 y文跟徐家車...而妹妹就跟+隆,,最好野係停車場果到...
算喇~攪左成幾粒字....
吊~落到去又話食日本野..最後都係食米線囉=.="
不過有好有吾好ge....好ge係"確定"成班人去哈佬喂囉~
訂了飛,,好happy!!!!!!!!
超期待的.....
ps:我間公司仲請人的,,有興趣快d同我講...(is full time)
|