day off!!!!!!!!!!
唉...一講起day off..我完全吾鐘意囉..今個月d假.....
我知,,大家都有問題....大假ma....呵呵~點算呢////
我覺得好苦呢...
呢份工我可以,,,捱到幾耐呢???
我自己都吾知,,,,
如果可以的話...我想半年就夠了~