有所期望才會___有失望''有淚只好^獨自流
Life is not about finding yourself. Is about creating yourself.
aimeryan
暱稱: Yan.aiMer
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-03-22
2010-03-10
珍惜
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 11
今日人氣: 3
累積人氣: 151
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 22 日  星期一   晴天


2010-03-22 分類: 未分類

為何相戀就只懂佔有
和平分開樂意接受
曾經說過不愛別個
難道堅守只有我—個

沿途風景共你飽覽過
為何今天犯了有第三者的錯

假使未容得下我
誓盟契約 仍可保證麼?

時間這個兇手 請你放開手
我沒有感受 只得半秒內疚
時間卻賣不走 所有回憶快樂還是有
若果不配作情侶 不必盡力留下證據

從來相戀最終都分手
何妨苦等下次邂逅
曾經最愛可會是錯
其實—早該要放低我

沿途一起或許不察覺
原來一早在你眼內找不到我
今天又重新學過
若然要愛 便忍得痛楚

時間這個兇手 請你放開手
我沒有感受 只得半秒內疚
時間卻賣不走 所有回憶快樂還是有
若果不配作情侶 不必盡力留下

時間會否幫手 洗刷這傷口
放下了感受 也許可當作朋友
無謂要講出口 驀然回首 這份情未夠

用這一秒看著我 這一秒記念我好麼
花一秒當做送給我

_______________________________________________________________________________________________________

我超鐘意依首歌

曲係其次

最鐘意係歌詞

你地睇完有無共鳴?? :P

_______________________________________________________________________________________________________

 






訪客留言 (返回 aimeryan 的日誌)


jjanice1995 於 2010-05-17 04:00 PM 發表:
re`
cm in tok tutorial again-^-
i don't want to write qz la...cuz i dont' want to remember those upsad things on my mind):
is enough...it makes me hard to breathe...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jjanice1995 於 2010-04-26 03:45 PM 發表:
hey sis,
做咩上tok tutorial上我個qz哇`
呵呵,俾我踢爆左tim;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



-w- 於 2010-03-22 09:57 PM 發表:
睇到啦-w-

未試過拍拖點會失戀(自戀例外
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 無錯~
 
一世自戀,就一世唔會失戀xdd
Posted at 2010-03-23 07:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IRISl3al3ie 於 2010-03-22 06:53 PM 發表:
c0mm3nt(;
有時早d結束比拖拖拉拉好得多.
如果放低就唔會咁辛苦,
我寧願快d放低佢~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THANKS IRIS~~
我都唔知點...
 
放手很難
Posted at 2010-03-22 07:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



imRaINe 於 2010-03-22 06:19 PM 發表:
cM`
p.s 來多d我到xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 一定一定
Posted at 2010-03-22 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]