| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 7 月 15 日 星期六  | |
| '''` 好 好 彩 AR= ) |
今日同鳳出去賣書兼搵野做..xD
去毅青賣AND問佢係唔係請做野
賣左2本書$30''''好少錢咋
跟住佢話如果請派傳單就要等下年w0'''><
之後出SHA TIN,,賣左成疊$130...比我想像中多勁多`
跟住行街...買野食AND壽司''''
去左CD鋪..特登去睇下牙TEEN隻NP(第2版)..
唔知點講...話唔好睇//又唔係AR'''話好睇//又唔係AR
UMMMMM...都係中2第1版多D...=)
之後兜左好耐...AND買WATSONS WATER...hahaaa
我地係咁搵D 'K'字條碼既樽'''c0z`D人話'K'易中過 'V'
hahaa....好傻牙我地''不過都係為左牙TEEN咋''
THEN'''去左好運搵雪糕店...妹話果度請人b0...
同鳳都填左FORM...請既話1個禮拜後通知
不過我見到佢疊請人既表好厚...
唔知得唔得TIM'''
THEN返屋企..即刻打WATSONS個電話'''
第1個樽就中左LA...有「Watsons Water 屈臣氏 聽側田唱」音樂會門券2張
好開心....XDDDD``
不過另外2樽都唔中...
HA`唔緊要喇...有就得嫁喇!!
真係好好運''''THZ WATSONS A LOT...>>>
-----FINIFH-----
|
| 刊登時間︰2006-07-15 07:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|