今日普普通通啦...
中文--口試 小組討論 未到我講 鍾啟諾睇報紙比人鬧@@
英文--作文
數學--又唔派小測.....
通識--梅Sir好辛苦先講完一堂
Econ--玩手機-.- 訓教 只係聽左幾個字書 冇計啦 Econ係Lunch之後..
放學打波 好攰