SAD
7點拎野比shell-.-
凍到死
番到屋企 訓
之後同虧 勤打機
吹脹 老母叫我睇醫生
係到話一陣睇醫生
點知2個鐘之後突然話 落去喇
傻左?一陣一陣 點鬼知你咩叫一陣
仲要係到嘈 係要贏咁囉
真係好唔鍾意呢個家囉
家溫暖既感覺?
唔覺囉
我瘋了 我狂了 我幻想還有快樂 我累了 我倦了 我甚麼都不想了 我困了 我睡了 今天心事太多 躲進去被窩 明天再說