好凍好凍好凍!!!
又係好悶好悶好悶既一日
通識--玩健康版大富翁-,-
英文--Grammer
週會--妖 Rainbow傻嫁??
座唔直都要嘈我 家陣我有訓??
Bafs--選左歌唱比賽既歌
之後聽書
中文--默書 Ok易
Bio--Quiz 好彩有溫 唔溫就真係唔識=,=
Quiz左20分鐘之後教書
下堂又Quiz囉 成日都Quiz 煩不煩??
到底愛要怎麼說出口?!