英文堂去電腦室睇片 唔想睇 打左先0.0
通識--訓教
中文--講書 我當然係聽書啦 =]
我地班攞獎丫!_! 最愛中文平台 最佳參與獎
Maths--陳玉燕冇番 我地係到睇Mr. Bean
陳姑娘比我地睇 轉堂 Miss孔代 佢都睇埋一份 -,-
Phy--派卷 11/25 居然合格!_!
英文--睇片囉=,=悶 唔想睇
一陣放學又要去沙田讀數
攰死我了-,-
待續...