極度攰 上堂無謂講 除左留心聽書 都冇乜野好講x) 放學打波~~ 同A班D人打~~ 幾好玩~~ 不過有條狂燥撚 勁燥 連講笑都唔識分的說 煜哥講左一句打大力D 打斷隻手都冇所謂 條友就一巴車埋去 我操 講笑都要打 食蕉~ 學校打完仲同虧佬打 又黎3個F3 好玩好玩 不過好攰番屋企都冇力~~