今日很好 中文堂做聆聽 做做下走火警 變相更多時間做 小息個陣去搞番掂個Maths簿 之後上番課室 勁有入錯班房Feel 勁靜囉咩事 好波囉 靜左4堂 因為鍾小姐去左訓教=P 英文悶 數學悶 通識仲悶 Lunch M記~~N年唔去食一次Lunch Econ堂 難得我專心上堂 點知就發生罵戰 主角係蔡俊傑同梅Sir 話說蔡俊傑幫B哥蚊番D野 梅sir就話佢騷擾到佢 之後就一直嘈 冇個肯收聲 梅Sir仲爆Tim~~ 第一次見佢嬲 真係好嬲 仲好Man Tim~~