今日考中文閱理同作文..
閱理3篇野都唔係幾明..
做左半粒鐘就做哂 空左3題..
之後訓..
作文 3條題目揀一條..
第一條講咩宗教.. 唔識寫
第二條 漢堡飽與雲吞麵..唔知咩黎
第三條 一次目睹盜竊的經過及感受~"~ 幾好寫 寫左7百幾字..
放左學同勤 煜 虧佬去食野 勤串到呢..
45分既數學小測得40分炸 點算..
40分都要點算 咁我點..
聽日英文野 仲要Econ..
成班話今個星期得主科 搞到我溫都冇溫..