Shell 生日快樂耶 ._.
祝你越大越型仔 溝死女xD
頭兩堂中文--作文 我呼吸著校園的空氣 乜野黎 寫丫寫 寫丫寫 寫到400字 佢先同我地講應該點作 我作錯哂 囧
英文--Reading 練習 冇心機做 篇野勁難明 仲要生物野 搞到係到訓.
數學--做練習... 發現自己真係好多都唔識 點算丫 唉.
通識--無視
Lunch--大排檔.. 比肥勤串~_~ 真囧的呢
Reading Time--玩豆腐條辮 比梅sir睇到 係到話我再搞佢條辮 就罰佢~_~
之後豆腐講左一句野 搞到我勁無奈 全班仲要勁笑 佢話:佢一見到我就扯..
大佬 玩我咩=,=
Econ--傻的 講Bafs教過既野 真係唔彩佢 訓訓訓..
放左學去交宗教project 條友勁煩 傾電話傾勁耐 仲要我係到等
之後又同滔佢地去打機 之後番屋企
行行下見到Rainbow.. 同佢傾左陣就番屋企..
|