今日番學
勁驚起唔到身 好彩都起到
行緊番去就知聽日要集隊
有好有唔好啦
好就唔洗朝朝聽Rainbow訓話
唔好就朝朝要聽人Up廢話
番到去就上第一堂
通識--Ms朱話 你再唔交功課平時分就0分 不過佢好溫柔咁講~_~
英文--Grammer Past Simple and Present Prefect 洗鬼教咩呢D=.= 搞到我呆左成堂
週會--詩歌 聽人唱歌同分享 4D上台唱歌@@
死虧佬扮哂野 唔唱去扮彈琴A_A
Bafs--講題目
中文--派作文 下雨天 比預期中既好啦 54分
個評語 文字十分流暢 亦能扣緊主題a0a
但是題材守舊=.= (又話守舊冇壞) 字體極需要改善=,=(都預左)
Lunch--快快食 番到去要做Bio..
Bio--講功課答案 呆.
放左學同Shell去左M記做功課 其實係佢做功課我係到玩-.-
之後同小夫上虧佬到 Hea左陣打波
打完食野 番屋企
番番下 老母打黎 一開口就鬧
真係頂 明明早左番 仲要係到鬧 冇野丫 好又鬧 唔好又鬧
發神經.
|