又變左一舊好攰既薯仔.
上堂
通識--做功課..
中文--教書
ASD--跳舞考試 勁驚 跳個陣冇理D人 冇得睇幾分~_~
之後Maths--佢終於派卷 37/43 錯左好多唔應該錯既野 -3x乘7x 我寫左-20x =.=
3- 2/3 我又寫左2/3 真係無耐 仲有D解錯題 扣5分 唉.
Lunch--大快活 一開始虧佬理都冇理我同肥勤 搞到我地以為佢嬲左我地 點知冇野 嚇死..
Econ--搞緊份中文報告 之後閱讀心得 之後聽左陣書 頂左好耐唔想訓 點知都係頂唔順 訓左幾分鐘.
放學佢地Chem Quiz 我同煜做功課 等到佢地走 個個以為虧佬番左屋企 就走上去 點知佢未番到.
之後去M記做陣野 等左佢好耐 先話岩岩走..
之後就Hea到7點 打波 死肥勤話黎又唔黎 真係 打打下落雨 又冇得打.
下星期考試 今次唔溫唔得 唔要再比佢地睇死
|