走過漫長天地``恩愛 才越來越美♥`'
NAME* 亞 嘉-3=
DOB* 12-27
我の性格:傻仔XD*自閉妹-
重要人物:老公=小華*
摯愛-老公=)
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
主題:女人*
今早2堂電腦*超好玩,, 話要出去拍野,,波波幫手化埋妝,,超好笑* 佢一路拍*同8婆妹佢地笑死佐,,, 小息都唔知*2堂普通話,,, ENG堂*ENG TEST,,[NO識NO識!!]經公*悶INGG,, LUNCH*同盈盈,,汶曦,,8婆妹,,肥佬傾計*[搞笑.....]/\/\ 中史*謄文,,謄佐成堂"超累呢,,,MATH就要背格言* 我咁乖*緊係背晒,,中文*默格言=放學*在雨中打排波,, 同汶曦個D反*好笑,,再同WAWA坐陣*反反,,同WAWA過佐街基坐,,6點半返屋企"
今早2堂電腦*超好玩,,
話要出去拍野,,波波幫手化埋妝,,超好笑*
佢一路拍*同8婆妹佢地笑死佐,,,
小息都唔知*2堂普通話,,,
ENG堂*ENG TEST,,[NO識NO識!!]經公*悶INGG,,
LUNCH*同盈盈,,汶曦,,8婆妹,,肥佬傾計*[搞笑.....]/\/\
中史*謄文,,謄佐成堂"超累呢,,,MATH就要背格言*
我咁乖*緊係背晒,,中文*默格言=放學*在雨中打排波,,
同汶曦個D反*好笑,,再同WAWA坐陣*反反,,同WAWA過佐街基坐,,6點半返屋企"
:2006-03-24 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
主題:-W-"
麵包超人飛拳* 食過早餐*返學,,見早佐*同啤B係公園坐佐陣-W-" 2堂MATH*1堂尼TEST,,,=W=唔識。死緊*1堂就悶悶咁過= 小息*上佐4樓,,拎珍寶珠食*/\/\搵WAWA玩佐陣* 2堂P.E*跑海皮,,,叫人跑-W-同盈盈反* 小息*2堂地理"做作業*LUNCH= 中文*好專心咁聽書/\/\咁先係我呀嘛!![奸笑.......]2堂ENG* 放學仔*同WAWA*阿KID*翠兒[袋苗]/\/\問I.Q題*好好笑,, 我有1題中*不過.......[唔講啦*嘻嘻]出海皮坐陣*傻SIU WA,,7點回家,, PIS*您說的 那句:我愛你!!}*
麵包超人飛拳*
食過早餐*返學,,見早佐*同啤B係公園坐佐陣-W-"
2堂MATH*1堂尼TEST,,,=W=唔識。死緊*1堂就悶悶咁過=
小息*上佐4樓,,拎珍寶珠食*/\/\搵WAWA玩佐陣*
2堂P.E*跑海皮,,,叫人跑-W-同盈盈反*
小息*2堂地理"做作業*LUNCH=
中文*好專心咁聽書/\/\咁先係我呀嘛!![奸笑.......]2堂ENG*
放學仔*同WAWA*阿KID*翠兒[袋苗]/\/\問I.Q題*好好笑,,
我有1題中*不過.......[唔講啦*嘻嘻]出海皮坐陣*傻SIU WA,,7點回家,,
PIS*您說的 那句:我愛你!!}*
:2006-03-21 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]