``恩`'

 

 

 

      
 aka1227

NAME*    -3=

DOB*   12-27

性格:傻仔XD*自閉妹-  

重要人物:老公=小華*

   

  
摯愛-老公=)


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

  朋友們的日記*
 
 

  今日系*0*::2006 年 3 月 8 日  星期三 晴天
                     今日、昨日よりあなたをいっそう愛する

:見到2個色魔="=

返學咁岩見到WAWA*去OK買奶就返SCHOOL LUU

2堂英文*做D句子=W=""超好笑*同8婆妹,,波波係咁E~~~~"哈哈,,

小息*同小城"阿娓飲野,,

2堂中文*好用心咁作文-W-"2堂+DD小息時間作完,,唔該S*

小息*宗教,,何SIR冇返也""MISS程尼代*超好/\/\]]=

MAT*對卷,,唔好同人講*我有58分 !!

LUNCH*打波。

西史*超煩呀個臭波"係到嘈生晒,,-W-搞到人地訓唔到 ""

中史,,"經公堂*同MC傾計/\/\*嘻,,,,

放學,,同WAWA*曼YI*俊俊傾計 玩陣,,,

之後發生1D事*多得我同小WA,,唔係就唉,,,,!!

係海旁坐陣*7點到同WAWA走啦*

PIS*如何??!!!!

:2006-03-08 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  今日系*0*::2006 年 3 月 7 日  星期二 晴天
                     今日、昨日よりあなたをいっそう愛する

:雪米CHI*

今早原本約佐HUSBAND*不過佢遲佐呀,,=W=

係樓下排隊*之後上堂,,2堂MAT "小息*

2堂P.E*打波,,超正>W<好玩"D班15-7WIN佐B班"

小息-W-*2堂地理,,冇平時咁悶WOO[不過都係好悶*]畫枱 =

人地做"不"記都比MISS LEUNG鬧=﹏="

LUNCH*打波波,,超正。中文*訓佐半堂,,

ENG*同盈盈玩手指=W=
哈,,OK GOODBYE CLASS!!"放學,,,打佐幾球波*汶曦超好笑,,,

同WAWA坐佐陣*4點幾到"同埋WAWA,,BO2一齊走..................=33=

WAWA一定就係個個名啦*

WAWA就要去練波,,返到HOME=同阿爸*嘉恩出KF,,,,

行到6點幾*搭小巴返家,,

:2006-03-07 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]