|
|
|
NAME* 亞 嘉-3=
DOB* 12-27
我の性格:傻仔XD*自閉妹-
重要人物:老公=小華*
| |
|
摯愛-老公=)
|

|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
朋友們的日記* |
| |
| |
| |
|
| 今日系*0*::2006 年 2 月 28 日 星期二 |
 |
今日、昨日よりあなたをいっそう愛する |
|
主題:偶像生日唷*
|
|
今日返緊學校見到vivian,,manho,,ball,,ball fai*
之後一齊去買bithday cake比偶像naa=
2堂mat,,,悶yoo-@-"小息,,問人借野上pe也=v="
不過上禮堂,,,同盈盈*小城*阿娓打雨毛波"盈盈原來係勁人!!,,>V<"
小息=2堂地理,,,聽書[唔聽都唔得=,="]發現佐最近冇訓過教!!GOOD,,
LUNCH*中文"聽書,,唔該S=2堂英文,,,,,
黃蟲同肥豬係咁扮阿娓*比人掂1掂,,彈佐去好遠/\/\"
放學*同WAWA玩佐陣,,佢去練波5點幾到就走LUUU*
PIS*E ??!!2+落雨WO,,,踢波小心D呀/\/\*
|
|
:2006-02-28 06:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 今日系*0*::2006 年 2 月 26 日 星期日 |
 |
今日、昨日よりあなたをいっそう愛する |
|
主題:犀照*
|
|
同小啤*魷小姐買麵麵食,,GOOD THING>W<"
12點到就搵WAWA,,,去佐靈工堂*傾佐一陣,,係公園坐陣""
等埋阿慈*2個FD,,,落佐青怡打陣機*
首先同WAWA一齊玩搵錯,,我係咁玩野[暗笑@v@*....]之後偶像又尼埋一齊玩*
阿慈又尼*GOOD,, 玩多一陣*出7仔搵B希-W-"
過翠怡*佢地話一齊遲職WO,,,
去佐M記先*WAWA 1星期做1日,,超型""
行行下*發現佐[神婆-W-"]似我 個頭咩??,,,@@"
我都係鍾意大當家多D/\/\*嘻嘻,,
再周圍坐*食蛋蛋,,,嘻""同WAWA過青衣城買雪糕食*
等埋阿娓*買埋野食"'去睇犀照,,幾好睇WO竟然@v@"呵呵
傻既*阿娓同阿慈係咁摸摸摸"-V-,,
睇完仲有犀照加長板*總就B希做主角,,,
[[同WAWA之後先笑=W=諗住扶住嫁*哈哈]]坐到6點到就走LUUU*
*琴日睇佐怪獸公司,,,大眼仔[好可愛ARRR>W<"]
|
|
:2006-02-26 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | ... | 178 | » |
|