|
又要返學也*第1堂上英文,,,諗佐成堂野@@"
西史//唔記得係到做D乜*好似係訓教教,,
小息*2堂ACT,,,畫石膏=W="""唔錯唔錯[第1次咁專心畫...]
第2個小息*同波波拎7本數學書,,超重""""= =
MAT*狂做[抄]中文工作子//嘻嘻,,,中文堂*又係咁[抄]-W-""
LUNCH*打波波,,,同汶曦超傻XDD///
一齊行尼條咁漫長既樓梯*/\/\""
英文*調位,,,都幾好""同羊羊坐//
2堂I.S*MISS方冇返,,,
去佐3F同2D班*玩佐2堂咁就""'
放學*打波,,,6點幾都返家啦*
PIS*滿 腦 想 的 都 是 你!!!
|