|
今早返學仔*有2個傻婆係青雅完叫我= W="[波波同VIVIAN]
2堂ENG*訓下教,,又聽下書*嘻嘻,,
小息*同波波係1樓,,2堂中文"反*>w<
小息] ],,2堂I.S*個方雲珠好遲先放*壞蛋!!!!-Z-"
LUNCH*去飲飲品,,
MATH*訓- 音樂樂樂,,,
同盈盈填歌詞*敏WAI[憑著愛],,,嘻嘻*超正。
返3D*同波波去佐歌唱技巧班*得我地2個唱,,,[5-2]!!!"
我地拎"掌"呀,,唔法子*呵呵,,,佢話我同波波把聲咁好聽!!/\/\"[怕羞TIM!!]
同WAWA*阿娓*阿慈出佐海旁坐佐陣,,,傾D好傻仔既野!!呵呵,,
好白痴!!*W*7點返HOME LUUUU"
*PIS,,2+我係屋企唱緊K呀...正野呀*衰鬼!!!!!!
|