走過漫長天地``恩愛 才越來越美♥`'
NAME* 亞 嘉-3=
DOB* 12-27
我の性格:傻仔XD*自閉妹-
重要人物:老公=小華*
摯愛-老公=)
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
主題:又反呢!!!
今日同KAYAN出佐去食野先*嘻嘻*講佐一陣鬼故[><!!!!] 唉*打比華華比佢把聲呃佐TIM* 諗住比D時間佢換3...遲D先出去,,, 原來佢好早去佐青衣城LUU* XDDDDD我都唔遲[過佐半粒鐘到到佐啦!!!>W<"] SORRY啦[知你唔嬲GEE!!?]呵呵... 去佐WAWA HOME玩*玩佐陣電腦...睇電視""!!之後反反反* 3點幾出長發搵阿慈,,偶像,,B希""=去埋交$[CAMPPPP*] 過青怡佢地打機WOO*我就同WAWA BUY野食!!XPP* 過佐青公睇下人踢波..[WA2又踢埋1份*嘩..型呀!!]..同個超人又傾下D心得-W-" 6點到NA=乖乖女又要返屋企啦!!!!XDD
今日同KAYAN出佐去食野先*嘻嘻*講佐一陣鬼故[><!!!!]
唉*打比華華比佢把聲呃佐TIM*
諗住比D時間佢換3...遲D先出去,,,
原來佢好早去佐青衣城LUU*
XDDDDD我都唔遲[過佐半粒鐘到到佐啦!!!>W<"]
SORRY啦[知你唔嬲GEE!!?]呵呵...
去佐WAWA HOME玩*玩佐陣電腦...睇電視""!!之後反反反*
3點幾出長發搵阿慈,,偶像,,B希""=去埋交$[CAMPPPP*]
過青怡佢地打機WOO*我就同WAWA BUY野食!!XPP*
過佐青公睇下人踢波..[WA2又踢埋1份*嘩..型呀!!]..同個超人又傾下D心得-W-"
6點到NA=乖乖女又要返屋企啦!!!!XDD
:2006-01-28 02:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
主題:照相相*訓教豬,,
今日考ENG ORAL*唔識呀= ="" 分幾鐘眼望望咁=V=""嘻嘻,, 同妹妹去佐M記食野*周圍行行咁NAAA= 跟住同娓*WAWA*小秋*妹妹玩啤派,,,嘻嘻""顛晒也... 去佐WAWA HOME反=訓佐陣-_____-"" 阿慈來佐*玩佐陣[我的王國]呵呵=好漂亮呀我正得/\/\!!!! 同WAWA去佐幫佢媽媽買餸*嘻嘻/\/\"" 再坐多一陣*反下咁,,,"" 之後去佐TW影相相*呵呵]]=7點到返家啦!!!,,
今日考ENG ORAL*唔識呀= =""
分幾鐘眼望望咁=V=""嘻嘻,,
同妹妹去佐M記食野*周圍行行咁NAAA=
跟住同娓*WAWA*小秋*妹妹玩啤派,,,嘻嘻""顛晒也...
去佐WAWA HOME反=訓佐陣-_____-""
阿慈來佐*玩佐陣[我的王國]呵呵=好漂亮呀我正得/\/\!!!!
同WAWA去佐幫佢媽媽買餸*嘻嘻/\/\""
再坐多一陣*反下咁,,,""
之後去佐TW影相相*呵呵]]=7點到返家啦!!!,,
:2006-01-20 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]