走過漫長天地``恩愛 才越來越美♥`'
NAME* 亞 嘉-3=
DOB* 12-27
我の性格:傻仔XD*自閉妹-
重要人物:老公=小華*
摯愛-老公=)
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
主題:zzzz...
頭2堂就ENG*仲要LISN...>口<""成班40人訓晒。場面超型!!! 小息*[你唔埋我NA?]嘻嘻...食野*2堂中文"""想訓都唔得...要聽書AH*W*" 小息*宗教....MAT""做宗教本野。冇聽書天= =|||| LUNCH*同盈盈..波波去飲下野。狂玩,,爆笑*條友FING開波WING[波波馬上好MAN= ="..] 西史*中史[最喜愛上的>W<*嘻嘻..可以玩玩-],,經公* 放學*
頭2堂就ENG*仲要LISN...>口<""成班40人訓晒。場面超型!!!
小息*[你唔埋我NA?]嘻嘻...食野*2堂中文"""想訓都唔得...要聽書AH*W*"
小息*宗教....MAT""做宗教本野。冇聽書天= =||||
LUNCH*同盈盈..波波去飲下野。狂玩,,爆笑*條友FING開波WING[波波馬上好MAN= ="..]
西史*中史[最喜愛上的>W<*嘻嘻..可以玩玩-],,經公*
放學*
:2006-01-04 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
主題:丁丁頭,,>\/<
我的丁丁頭,,首次面對港人*卡卡。 今日好悶呀,,P.E堂同盈盈傾計*好正。咩都傾既,,YA.. 放學同WAWA,,A MEI,,B HEI上佐長康M記坐。 跟住同WAWA出佐去睇睇蠍子先。傾佐陣*嘻嘻.... 之後識佐個估名估佐好耐既人[茄輪*是我估中的,,YAYA/\/\"] 玩到6點50分,,走人呀唔該S" 返到HOME=訓教教*冇機用,,=3="
我的丁丁頭,,首次面對港人*卡卡。
今日好悶呀,,P.E堂同盈盈傾計*好正。咩都傾既,,YA..
放學同WAWA,,A MEI,,B HEI上佐長康M記坐。
跟住同WAWA出佐去睇睇蠍子先。傾佐陣*嘻嘻....
之後識佐個估名估佐好耐既人[茄輪*是我估中的,,YAYA/\/\"]
玩到6點50分,,走人呀唔該S"
返到HOME=訓教教*冇機用,,=3="
:2006-01-03 09:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]