``恩`'

 

 

 

      
 aka1227

NAME*    -3=

DOB*   12-27

性格:傻仔XD*自閉妹-  

重要人物:老公=小華*

   

  
摯愛-老公=)


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

  朋友們的日記*
 
 

  今日系*0*::2005 年 12 月 12 日  星期一 晴天
                     今日、昨日よりあなたをいっそう愛する

:常的家族AHH...

最近唔知咩事呀..又遲到LAA=第3次...好驚也*以為得我自己TIM...點知入到門口..嚇呆我AHH...=v="我地3D班既都有5個...

西史..小息......2堂ACT"無聊地過去!!!=口="小息*同蚊去食野...

MATH*過得較快....中文"聽書==+LUNCH...打一陣波**好悶悶悶悶也!!!

ENG...MISS CHAN冇返呢-2堂I.S又冇返....

放學*打佐唔夠一陣波..坐係到等F.4 D人落尼..因為我真係好悶呢=3="

之後先有型*同小華..偶像..阿慈支持Stephy同基仔也也*不過就偶像..阿慈同人秋過...

我同小華就中立既...唔關我地事ARR=嘻嘻....同小華玩..跌埋落地*卡卡卡。笑死....到8點到就返HOME LUUU*

:2005-12-12 09:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  今日系*0*::2005 年 12 月 11 日  星期日 晴天
                     今日、昨日よりあなたをいっそう愛する

:愛與不愛*

那次見一見已心跳 時空變慢了 途經者變渺小
 我愛你一句太緊要 如畫筆輕描 從今可發展在這一秒

 浪漫及激情 時間略過剩一屋寧靜
 醒覺 別活在夢境 探問究竟

*如觀仰未來 逃避原是不該 算到底 我到底太博愛
 愛到底 就是不愛 若是相愛 還是要分開
 感慨 難道來自悲哀 我了解現在那位非真愛
 放手 只恐怕活不來 寂寞會襲擊哪裡掩蓋*

 我對你心跳再不跳 連開個玩笑 留低歡笑也少
 聽說這種愛叫需要 如愛得蕭條 還想拖下去未免可笑

 如果 不感性 也許彼此高興 愈要愛愈遺失本性
 怎麼不分手來贈慶 贈我冷清

 Repeat*

 能擁抱未來 遺憾原是應該 我也許 舊日都太博愛
 愛也許 就是不愛 若是真愛 何用說分開
 手臂 還是時候鬆開 你我已幸運地真心相愛
 放手 都可以活得來 靜默去淡出太過慷慨

 放開 精彩會畫出來 但願會覓得 廝守的愛

:2005-12-11 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]