|
返學的事唔打啦...正係知比人捉頭又捉裙姐=w="
放學*打佐一陣波...之後去打邊爐*同阿娓..BBwa..阿慈..阿爸..肥雄..B希>V<""同佐BBWA返去換3先*之後同佢玩D好好玩既野...要伸到隻手好高嫁=v=好笑好笑""之後要陪b希搵佢媽媽..之後搵埋阿慈*打邊爐時..個個都好有型地拿啤酒咁飲飲飲-我都飲埋1份*/\/\阿慈飲到面極紅呢呢..我就嘔佐2次..真激動-10點半到...個個都飲到喵晒,,>V<"我地就去海滂坐陣...我就訓著咁滯>W<""係天橋都坐得低*好掂,,唔該賴仔送我返HOME=/\/\!!!
|