``恩`'

 

 

 

      
 aka1227

NAME*    -3=

DOB*   12-27

性格:傻仔XD*自閉妹-  

重要人物:老公=小華*

   

  
摯愛-老公=)


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

  朋友們的日記*
 
 

  今日系*0*::2005 年 11 月 22 日  星期二 晴天
                     今日、昨日よりあなたをいっそう愛する

:打邊爐記*醉了>w<""

返學的事唔打啦...正係知比人捉頭又捉裙姐=w="

放學*打佐一陣波...之後去打邊爐*同阿娓..BBwa..阿慈..阿爸..肥雄..B希>V<""同佐BBWA返去換3先*之後同佢玩D好好玩既野...要伸到隻手好高嫁=v=好笑好笑""之後要陪b希搵佢媽媽..之後搵埋阿慈*打邊爐時..個個都好有型地拿啤酒咁飲飲飲-我都飲埋1份*/\/\阿慈飲到面極紅呢呢..我就嘔佐2次..真激動-10點半到...個個都飲到喵晒,,>V<"我地就去海滂坐陣...我就訓著咁滯>W<""係天橋都坐得低*好掂,,唔該賴仔送我返HOME=/\/\!!!

:2005-11-23 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  今日系*0*::2005 年 11 月 21 日  星期一 晴天
                     今日、昨日よりあなたをいっそう愛する

:遲到了....跑>w<|||

今日同小娓*B希食野...好凍呀>W<||落禮堂聽D人講野*型呀>V<"後西史...小息*同波波..盈盈..蚊蚊去佐食野..啤人=W="2堂ART...比陳SIR串= =""小息*同蚊蚊去買水..MAT*中文..悶爆""LUNCH...冇乜野做= =""悶悶..拎佐賴仔眼鏡..好深的..英文..2堂I.S...訓訓訓-不過MISS方成日打擾我同周公傾計....放學*要去個個班主席乜乜乜-坐佐係到幾分鐘..就話去次所*其實係出佐去同賴仔玩=V=""之後遲到呀..要睇排波個個..同波波,,河馬要趕去啦..哈哈。睇完之後..就返HOME啦=

:2005-11-21 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]