``恩`'

 

 

 

      
 aka1227

NAME*    -3=

DOB*   12-27

性格:傻仔XD*自閉妹-  

重要人物:老公=小華*

   

  
摯愛-老公=)


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

  朋友們的日記*
 
 

  今日系*0*::2005 年 12 月 2 日  星期五 晴天
                     今日、昨日よりあなたをいっそう愛する

:同爸爸出去行*

今日唔洗返學..訓到12點幾先起*>W<YSYS,,之後同爸爸出佐去KF行行...食佐野先*飽飽-3-,,再行行..阿爸就買佐2條庫...我就買返電腦個"網"啦...爆爽。>W<新感覺!!!!!

這也可讓我認識你,,真幸福*>3<,,,TO-FU*可真的可愛,,_____//

其實我乖 

凡是話我能做到的 我未能做到 便發怒
凡是盡過力做過的 你視而未見 誰公道
遊歷在網路不正途 上街也失分數
家裡面總不討好 像個叛徒

嚴厲難怪 其實我乖 誰願增添不快
你心中的一些憂鬱 將抑壓的 力量變強大
如同還債 無論再乖 仍自覺是失敗
鬧到尷尬喝聲通街 怕你也承受太大

*我知我未配得掌聲鼓舞
 也都不必驚動這淚眼訊號
 我抖顫著去等你讓半步
 不須解釋的擁抱
 該怎做可讓你自豪 我想知道*

如何慈愛 如像似海 父母應該可愛
我講不出一聲感激 只因你的 面怒氣還在
原來是愛 期望我改 才讓我被傷害
在爆發這嘴巴一開 每句也難被替代

REPEAT**

每一句直插心多麼恐怖
我的開心都沒收問哪樣做
每一句無意的你亦發怒
哭泣中我想擁抱
這心內的害怕訊號 你不知道
這心內的害怕訊號 可會傾訴

:2005-12-02 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  今日系*0*::2005 年 12 月 1 日  星期四 晴天
                     今日、昨日よりあなたをいっそう愛する

:SPORT DAY*(2)

今早同娓*B希食早餐..有人打去仲未起身/\/\,,HAHA。見到黎洋...之後一齊返"要企半粒鐘先..=口="LUNCH*諗住食KFC..不過有D意外=="去佐食壽司..返到去"又係悶呢呢-放佐之後..同賴仔..娓..b希..波波去佐青衣城*行佐一陣..波波走佐先""之後我地去佐玩具反斗城-再去M記,,,過長發-6角亭坐*同賴仔傾人地既心事*好好笑..嘻嘻"",,肥星同阿湛過佐尼..喪好笑呀佢地/\/\!!!波波同波輝尼佐坐多一陣..到8點幾到就坐LUUU=

:2005-12-01 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]