衣排考試~~~~~~狂溫書......不過考完好似都係唔得咁
好想升到中5 ........why佢話直升但係又要踢人呢
我真係接受唔到lo ~~
快d考完同班fd 去玩 暑假 我要操自己~_~
我想快d過去衣d日子 好苦 時間永遠是良藥 ~~~但有時想過得快 有時想過得慢 真係唔知想點~~
唔係你就唔係你 ~~~係時候忘記
祝班fd 可以快d搵到工 做 請我食飯 ~
今次考試 努力 補考再好力d~~~
快d 升到中6讀完書 現個就係要現家向前地方~~~~