話說,好耐都未試過好似琴日甘玩一日拉
1點半起身,約左2點唱K,所以,我又要遲到了
拿拿林搞掂哂所有野,出門口答車,系兆康join埋呂華,然後出屯門過neway
上到去已經唱緊,好在唱左無耐姐,跟住吾打拉,不停唱=_=
食埋pro非,好在吾洗自己點出錢=)有丫燊哥系度,佢俾哂甘滯
有錢果然系吾同𪊲喎
唱完K,系市中尻hea左陣,過左柏麗打機,好辛苦先叫到呂華入去/_\
跟住系入面打左陣機,就散水,我過田景搵猩猩......(閱讀全文)