琪牛.網上.日記
有我所發生的一些事,無論開心、傷心、無奈的……
希望你看完會給我回應吧~
akiau
暱稱: 琪牛
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
講分手。
琪牛北京之行2016
琪牛失業了
琪牛戀愛中
我的2009
文章分類
全部 (90)
琪牛.小萱的 (2)
琪牛.生活的 (78)
琪牛.回憶的 (1)
琪牛.每年大總結 (6)
琪牛.旅行的 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
琪牛的連結

琪牛.網上.日誌
琪牛.網上.商店

每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 116
今日人氣: 4
累積人氣: 36234
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 6 日  星期一   雨天


感覺懶散了… 驚訝 分類: 琪牛.生活的

.成功改變了自己的生活方式,可是卻變得懶散。 

.與其說自己好多0野想做,不如說自己懶。

.明明想去做,但係諗唔通,半途而廢,不如說自己懶。 

.跟自己搵藉口,逃避著似的,你懶。 

.同咁多人傾計,問極都係差唔多0野,想找人家給你意見,

   其實自己唔想面對,懶。

.成日諗緊0野,眼神呆滯,木無表情,人家覺得你cool,其實你係懶。

.成日都話執屋,成日都話肢解Milk,有起頭,冇落尾,懶呀你!

.每朝都同自己講要早D起身,結果咪又係果個鐘數先蒲頭,懶!

.講0野唔清晰,發出懶音,懶呀你!

.對工作認真,對自己懶散;對朋友有心,對自己懶散。 

.對自己好,做瑜伽;對自己好,食乳酪;對自己好,飲鮮奶;

    對自己好,去做Facial;自己好,去揼骨……但背後,竟然係懶。 

.天使是“積極”;魔鬼是“懶散”,你竟同魔鬼做朋友,懶呀你! 

.冇腰骨,坐到咁,咁鬼懶0架你!

.孭咁大個袋出街,你一定日日唔執袋,懶。 

.成日打瞌睡,做夜鬼咩你,明明好早訓0架喎,懶呀你!

.唔鍾意洗碗,唔想洗碗,其實你懶! 

.換0左屋企衫之後唔出街,連掉垃圾都都唔肯,其實你係懶。

.冇0野食寧願選擇唔煮唔食,懶呀你!

.又話燒返碟俾人,又話冇時間,懶呀你! 

 

明知自己懶,決心改過都未遲,但願如此! 

寫出來,原因係覺得自己對自好懶,希望自己睇完之後會改過! 

很好笑吧!懶都會咁寫,夠生活化吧!

如果你都有D啱睇,即係你懶!

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 akiau 的日誌)


iCOOL 於 2007-08-11 02:37 AM 發表:
懶其實是人的天性.
每個人都好懶. 我也如是. 你也如是. 他她它也如是.
我終於提起精神再去學番自己一直好想學的音樂. 有"人"說我會半途而廢. 會嗎? 不知道. 我突然也變得對自己沒信心. 我也變得懶得不敢去想. 最後會不會又是因為"懶"而不再努力學習呢? 會不會真的"懶"理呢?
唉... ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 看完“懶”理,便應積極呢......
 
我初時才擔心自己學長笛會半途而廢的,最後甚至放棄賺錢繼續學。不過學長笛是不能騙人的,因為平時練習是很緊要的,我,是學識了,但疏於練習,因為“懶”累事。
 
寫完“懶”理,我變得積極呢。
 
∼共勉之∼
Posted at 2007-08-11 02:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]