今日放學諗住走佬唔去Maths架ma.. 點知咁岩撞到牙sir..真係六合彩又唔見我中架wo.. 入到去..個果死人魚蛋張下下都針住我地4cD人.. 而家4C得罪你咩..唔抵得我地班無人偷野牙.. 放左學之後係我病到死死下之際我頂唔順去左問候Doctor.. 點知佢同e院個果Doctor一樣..不過呢次好似仲衰D.. D菌入左去我個氣管到..搞到我咁.. 咁就俾左5包丸同埋一支唔係我想要既咳水.. 早知去E院啦..收左我成220蚊*!!! 佢地2個同埋媽媽都話我"先天性缺水..後天性唔飲水" 本來想搵你報平安..費時你又因為我唔去睇E生唔彩我..
今日依然都係係學校到咳到死死下.. 勁辛苦牙*!!! 呢2日既account留堂我都走左佬.. 呢機日要清書拎曬返屋企啦..重死我啦-口- 仲有4日就考試啦..頂俾心機牙.. 就黎exam啦..各位書友仔記住睇住自己..唔好好似我咁牙*!!