今日ACC測驗..呵呵*))我識牙-w- 上中文堂果陣..miss唔記得左我篇文..好野@v@ Maths堂..牙*!!!!!!!!!好箊牙..(低頭) 放左學就同豬虹一齊去搵k先生..我地遲左勁多.. 無計..俾人罸留堂-口- 坐低飲水..第一啖..勁咸*!!!你玩野牙=.= 之後坐左陣豬虹要返學校..見到yukiko@u@ 我同k先生就去左太古..再去筲箕灣..之後7點幾到就走嚕*.......
尋晚我左手一個手提電話..右手一個屋企電話..2邊傾=.= 之後屋企電話話要訓覺..咁就手提電話傾..好似5點幾我訓著左-口- 咁個結果就緊係勁難起身啦.. 之後諗住同yukiko去m記食早餐..變左打包-0-" 對鞋又刮腳wo..搞到我隻腳勁痛*!!!! 部電話sd sms搞無曬電-口- 不過要多謝M騏送左隻Tamama俾我>3< 之後放學去左yukiko屋企..之後我老豆打黎.. 緊係神經有問題定啦!!! 問我洗唔洗留送..我話要..你又話得果2碟送點留牙..咁你咪唔好留囉.. 咁你問黎打鬼咩..之後你仲要同媽咪講話我無講唔返黎食飯wo..咩事牙你.. 之後返到屋企無耐..坐係到間房喊..D眼淚係咁流落黎..真係覺得好攰囉.. なんだ。。。なんだ。。。??? バかやろう