今朝一訓醒..勁熱!!!
無幾耐老豆就打黎問我地想食咩..
好野*))有姿飯加豆漿做早餐@u@
不過個死仔訓到勁晏都唔起身..之後我話你訓導主任打黎啦..
就即刻彈左起身..haha*))
之後玩緊Gameboy果陣..蝦餅既屋企打黎..
開頭我見到個來電仲以為你返左黎Tim..空歡喜..(思覺失調*|||)
原來係蝦餅媽子問我搵唔搵到蝦餅..好心你唔打俾我都打俾你媽子啦..!!!
今日成日都坐係部腦到睇戲..再唔係出一身汗..搞到好眼訓(zz.zz)
夜晚果餐超正..生菜加奶奶@v@
大小姐..唔記左去你個板板一日姐..唔屎緊樣對我下化=.=