★肥企鵝★ - QOOZA BLOG 網上日誌
 
 
 
al123
暱稱: 書呆子
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« January 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
〈革命〉1
〈革命〉引子
大風雨
大陸翻譯VS台灣翻譯
無味,原來是懷念
文章分類
全部 (47)
WEB FUN (1)
中學生活 (9)
生活扎記 (20)
思潮起伏 (8)
提筆記字 (2)
新聞亂記 (1)
影視與樂 (2)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
Chat
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 121
今日人氣: 5
累積人氣: 2174
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


1D同學感覺~(16-19+21)+就快暑假~ 愉快 分類: 中學生活

Ulysses:好得2的一位同學 =V=,

講d嘢係真係好........幾惡心的。

但老實說,也做得過朋友的。

有時候會突然爆句嘢出黎,

好似癡咗咁 =o="

有dd重色輕友吧... TT

我知佢中2邊個啊~~

 

Andy Kwan:中2 Sirica,

好多好多「誹聞」。

但讀書勁,

不過幾驕傲架 T^T。

佢打人超超超大力,

還像女仔「抓」人,

超超超痛 > <。

有點兒討厭啊!

 

Crystal:5係好明點解d人會話我中2佢,

這是個機會讓我解釋一下,

我-沒-有-中-2-過-Crystal-架,

大家,5好屈得就屈!!!

 

裝奶粉:都幾好人,但有時都幾壞。

但他還真的敢作敢為。

(示愛是嗎?~~)

成日講番Tony哥d "爛gag"。

搞笑到暈咗 XD,

甚麼「5竟」、「容積」.......

真是潮語,

在1d班紅極一時~~ =]

 

Ben:比人叫"賓賓",

好好好搞笑~~

身材都.......有改進空間吧 =](開玩笑了已己...)

Ben ben成日同AM+Nicky打來打去,

走在他們附近,

真是有如戰場 = ="。

 

================================================

5知點解覺得〈烈火3〉有點悶 =3=,

全部都講緊以前,

無咩可以追劇嘅感覺。

但睇特技吧 ~

 

〈王老虎搶親〉睇吓睇吓都不錯,

不過係一味笑 =]

好在不算低俗趣味。

 

聽日要返學校註冊,

今日做d ex. 之後,

就繼續上網生活是也 =]

發表時間:2009-07-14 03:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 al123 的日誌)


sexyyy 於 2009-07-16 01:28 PM 發表:
why u all talking about others?
-----------------------------------------
u don't like her, but she likes u
accept her
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

I think that's my one of my hobbies talking about others~~
 
============================
 
"Her" and "she" = My mum
 
Hey guy, I love my mum and u shouldn't said that.....
Posted at 2009-07-16 04:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gloria1323 於 2009-07-16 09:25 AM 發表:
點解我睇到吾系咁-____-
我系見到d黑色格仔系文章個到-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Trying my "best" to improve that ~~
Posted at 2009-07-16 04:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gloria1323 於 2009-07-15 03:59 PM 發表:
你個bg整到我睇吾到你寫乜-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



connie522 於 2009-07-15 03:36 PM 發表:
[烈火3] 不g幾好睇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 依家好好好睇.....(5好咁惡啦,嚇死人 T^T)
Posted at 2009-07-15 06:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]