★肥企鵝★ - QOOZA BLOG 網上日誌
 
 
 
al123
暱稱: 書呆子
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« January 2025 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
〈革命〉1
〈革命〉引子
大風雨
大陸翻譯VS台灣翻譯
無味,原來是懷念
文章分類
全部 (47)
WEB FUN (1)
中學生活 (9)
生活扎記 (20)
思潮起伏 (8)
提筆記字 (2)
新聞亂記 (1)
影視與樂 (2)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
Chat
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 121
今日人氣: 2
累積人氣: 2176
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 18 日  星期六   颱風


莫拉菲手記 分類: 生活扎記

打風啊,等我整個今日的見聞吧~~

不定時更新中......

EXTRA

竟然係掛咗紅雨,8號+9號波 -o-,

網上面d料原來係堅架bor ~~

個風真係好勁吓,

雖然5係好似上似嘅鸚鵡咁,

正面吹襲;

但都掛到9號波成3粒鐘。

可惜我睡着了,

看不到它的威力 T^T .......

 

15:23

o... 突然風雲色變~~

驚!!!

難道(終於...)要下雨了嗎? =v=

 

14:39

久違的3號波 =o=",

咁耐先掛.......

睇黎8號波都有機會,

但9號波就...............

唉,一個令人想入非非的颱風啊!...

同埋點解,

一滴雨都無ge  - v - "

打風打到咁都得......

 

9:10

天啊!打風仲咁好太陽架?

不過好似開始有d風啦,

我間房個窗簾吹到飛吓飛吓........

網上流傳天文台會在今晚8時發出8號風球,

明日凌晨 2時轉掛9號。

5知堅唔堅呢?

 

8:35

天文台話有機會掛3號,

緊張心情 > < ...

個風已經增強至颱風 =o=,

個感覺好似直吹香港。

貼d圖先~~

(好似會好大雨咁 =v=

That's great~~)

 

(Oh my god.....差好遠 = =",

8號波會掛到咩 -o- )

 

發表時間:2009-07-19 11:55 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 al123 的日誌)


gloria1323 於 2009-07-18 01:56 PM 發表:
天文台好像不太信得過-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 agree XD...
Rubbish 天文台 =v=
Posted at 2009-07-18 04:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]