ˇ♪▫▪EuNICe_小英↘‾ღ•◇◆___”
我的日記• °oㄨ
2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天


2007-05-30 分類: 未分類

哈________^
我好奈冇打啦....都有成一個月啦!
有冇掛住我呢..?"
我好掛住你地呀...**"
今日____
MISS  HO 佢竟然笑呀.....
仲要係笑到見牙唔見眼添_______-^
但係佢明明係比KAI 子激緊嫁咩...?
佢竟然笑得出喎_________= ="
無奈-_____________-"

放左學之後..."
我又去左畫畫....去到5:10..
我地畫下畫下個陣...
張SIR佢入黎打文件........
我同張SIR係到互串.......
呵呵_______^
張SIR比我串都冇罵我喎...
跟住佢仲話當我透明喎...
真係衰呀佢-333333333333-"
我話要聽MC,佢就話唔得..."
但係最後,我又咪係聽....
車-3-"
佢當我透明......我當佢冇到........
哼...
其實佢都想聽嫁...
佢係到作緊唔知咩文....老師都要作文既咩...?
佢話作到佢好想睡....之後我就播左中國話..
佢問我地..."你聽唔聽得明佢唱咩嫁..?"
無奈.....
當我地聽到S.H.E同飛倫海合唱既歌...
飛倫海唱得好難聽....
我就話.."係囉嗦男仔唱既歌係咁上下嫁啦啦隊"
張SIR就話.."係囉!我一定唱得好聽過佢"
= =....+
佢跟住話.."我成日都係紅館唱歌嫁!"
我就話.."如果你係紅館唱歌,我第一時間去撐你!"
"要帶埋你D親朋好友喎!"
唉_______+
佢真係白痴嫁.."
之後..我地聽RINGRINGRING既演唱會版...
開始個陣...有D   FANS係到尖叫..
佢話.."鬼叫呀.."
聽下聽下...佢話會用E個MC做電話聆X...
係唔係真嫁..?
唉算啦...."
講下講下...我地又講到功課...
我係咁話張SIR日日都比好多功課我地...
一日都一課書....我就快死嫁啦....
張SIR就係咁話冇呀冇呀_____!
^ ^"
臨走個陣...我仲話.."改簿唔好改得咁快喎...咁聽日唔使做咁多功課啦!"
佢冇野講_____+

番到屋企...我睇"衝鋒21"
^^"
好好睇呀..."
^__________________^"


各位6C既朋友...
記住去我地班既留言板呀...






訪客留言 (返回 al23 的日誌)


小珠>.<呀Sa 於 2007-06-20 05:28 PM 發表:
先生你oooo.......咩呀,有問題家
正一白x,我係人呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



=3=阿Sa 於 2007-06-08 10:06 PM 發表:
話........
你咁講張sir既
唔似你wow
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



阿嬌 於 2007-06-06 07:22 PM 發表:
我好掛住你~~
-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ricky7979 於 2007-06-05 07:43 PM 發表:
ooooooooooooooooooooooooo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ricky7979 於 2007-06-05 07:40 PM 發表:
ooooooooooooooooooooooooo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





al23
暱稱: 雨晴
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« April 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2007-06-15
2007-05-30
2007-05-06
2007-04-30
2007-04-29
文章分類
全部 (18)
訪客留言
4.19LLLLLYUA... (lllllyuan)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
6C班留言板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 51
今日人氣: 7
累積人氣: 4238
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed