琴日係新都城,,買左2位禮物比老公;]
熊啤啤公仔,,熊啤啤對我地有特別意思

好鬼死可愛呀~用左$100,,開心
今日開學啦,,同阿cherry坐,,happy
F.2C唔知會識咩人呢,,好開心,,
之後同左Rachel一齊貼紙相,,哈哈

之後返屋企,,淋住同老公電話,,佢返小學
唔記得左我,,哭到我死死下,,衰人,,
★★★★★★★★★★★★★★★★★
今日我做學校份問卷,,我答得好搞野,,
1,假期你和誰人一起最多? [差唔多咁問]
家人,朋友,男朋友,,[哈哈]
2,和家人相處?
很好,,多謝問候
3,最欣賞的同學?因為?
自己,,因為自豪,,
4,你鍾意咩動物?因為?
熊仔,,男朋友
,,,,,唔知咁樣會唔會比老師罵,,哈哈
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
老公我愛你,,f0rever
|