今日同hug0第一次電話,,又同宜宜哥哥sms,,
之後同馬馬豬行街街,,GiGi見到我地冇眼睇,,哈
之後GiGi走左,,馬馬豬捉住我隻小手帶左我去南昌,,
所謂南昌,,係清水果到,,我坐係馬馬豬大比,,佢抱住我,,
我好似識fly,,happy;]

好令,,馬馬只係緊緊抱住我呢,都唔知有原來9個人打比我,
之係行得2個鍾街,,好少,,我真係好傷心,,
我覺得時間過得好快,,當馬馬豬離開我果陣,,我正係識哭,,
咩都唔識做,,好冇用,,但真係好掛住佢,,
田雞係咁搵我,但佢永遠唔會係我男朋友既地位
老公我愛你,,,
|