|
|
講番琴日~3點半左右~7蚊去左我屋企
跟往係度吹水~佢拿左我個震腰既野黎玩
就係呢個><
跟往係我屋企又食又扲~當正自己屋企咁-,-
跟往到左5點左右~隻檸檬打比我~
話同濤子係我樓下等緊我地
我就同7蚊落左去
之後去左個個xx酒樓打邊奴
d野好正
打到8點幾~我地就走左~去左個公園玩
係度玩捉依欣~
之後講左d心是~唔講得~
跟往就番左屋企
|
|
|
網主回覆
謝cm
Posted at 2008-12-29 10:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm Posted at 2008-12-29 10:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm~ Posted at 2008-12-29 10:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm
Posted at 2008-12-29 10:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
jennf 於 2008-12-27 08:30 PM 發表:
下面個個打錯... 係蕉弟之岩xdd 我老了T^T
|
|
|
jennf 於 2008-12-27 08:28 PM 發表:
震震震腰帶...xdd 係到留多個cm比你^^ c0mment"]f0r 蕉兄xdd
|
網主回覆
多謝你既cm~ Posted at 2008-12-27 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hey man!!! 7蚊不嬲都 人地屋企係自己屋企架喇.. 第一日識佢咩xdd 不過我係第8日先識佢xdd d肥牛的確好"正" S0 GoOd""
|
網主回覆
我第7日色佢wor~d肥牛真係好正
Posted at 2008-12-27 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁早就新年快樂~仲有成個月~總之多謝你既cm Posted at 2008-12-27 06:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝你既cm~ Posted at 2008-12-27 06:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|