Got My Cursor @ 123Cursors.com
alan6542
暱稱: 超超
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
每月文章
最新文章
端午節快樂""
比賽
踩單車
2009-03-03
2009-02-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
音樂
eingzone.com

  
     

番左深圳

唔洗掛住我!!

講笑=,=

哈哈哈哈哈哈哈

哈哈哈哈哈哈哈

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
:2009-02-27 06:39 PM





訪客留言 (返回 alan6542 的日誌)


cacacacacaa 於 2009-03-02 05:50 PM 發表:
CM4U;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KEnYAm99 於 2009-02-28 10:06 PM 發表:
CM蕉哥0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jay999007 於 2009-02-28 01:39 PM 發表:
我跟東村都係佢睇曬既老漢~
先請而後教呀~~
完全就係醒目既表現黎~
完全係唔知你有咁醒目既一面~~
完全係多各度漢哥語言全面睇呀!!
算大人有大諒~~下次唔好喇!!^o^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jay999007 於 2009-02-28 01:32 PM 發表:
牙低能漢呀!!!我念你分析得唔係太好~~
唱歌係唔關我事~不果你打埋d歌詞出黎就好唔岩喇~~
之後又話咩用(眼仔)望,佢唔開機上線你點睇到呀!!仲有佢北上係出街個d玩~
仲同你曬時間係到同你用眼仔望你個平x呀~~醒小小喇~呀漢
跟住我念你知識既水平都好屎下~~你話永遠打救超超~~
咁你係咪同佢一齊呀又係咪你都有北上呀~~咁點打佢呀!!漢哥醒小小下喇~講出黎都俾人串既~
你又要打救佢~咁佢又北上你又點打佢呀~你又醒d好冇~~打唔到佢咪話你打空氣囉~~醒小小下喇~~
仲有係你俾d機會我串下你~~低死個個又係你~~講咩永遠呢~~你知唔知永遠點解呀~
你又要講咁多叫佢北上永遠既說話而又叫我唔係話永遠,咁你打個永遠你自己係睇唔到既~~
死肓漢~~自己打左個永遠又話冇打~~醒小小好冇呀~~真係想俾個good你~~事實放在眼前~
你講d野唔好講都又話永遠呀又唔話唔永遠呀!!係到自打咀巴~~太醒喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lemontea828 於 2009-02-28 12:03 AM 發表:
下面位人兄..
好串咁喎..
你邊到架..
未請教喎..!!
唱歌又關你事既..
我守候又關你事既..
用"眼仔"望唔得既..
你醒小小好唔好牙!!權哥
打救又關咩打空氣事姐..9唔答8囉..
我都唔想串你..
但係你真係好低死!!
我有話北上永遠咩..
你自己作得就作..9唔答8囉!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jay999007 於 2009-02-27 11:52 PM 發表:
老漢,你唱咩歌姐~~完成唔關事既~
咩永遠守候你姐~~超超洗你守咩~佢北上尋歡呀嗎~快活緊呀~~
又話永遠望住你,佢北上呀~~點望呀~除非你到北上咪睇到囉~
醒小小好冇呀!!漢哥~~
之後又話咩永遠打救你,超超洗你打咩~都話左北上~~你打空氣呀~~打你自己就有份~
我都唔想串你~~但你實在唔得囉!!^o^
你應該講d有實際既野~~
唔好講永遠~~仲有佢北上唔係永遠~~唔好講到咁長遠~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lemontea828 於 2009-02-27 11:19 PM 發表:
超超..
我會永遠咁掛住你..
永遠守候你..
永遠望住你..
永遠打救你..
北上開心..
我不禁唱歌:

緣份誰亦 不可以保證
一秒 曾經很高興
然後你竟揭下怖景

除非不去問結果 仍可以是天堂
你煽動過我 要留力愛不可太多
花過心 但你太自愛
我卻連自己都不再愛
緣份未消失 或殘酷但不應該
然後別呼吸 最後不敵意外

哈哈哈!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
時鍾
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 186
今日人氣: 48
累積人氣: 2187
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed