|
|
講番今日~我一大早比個奪命追雲call嘈醒
到左一點幾~我地去左西9溜冰
記番第一次溜冰~我雞手鴨腳咁
個時仆左2次~
今次比起上一次已經好左好多
仆左一次~
我覺得我自己好叻~講笑><
就係呢到

去到6點左右~我地就走左
跟往我地去左間唔知咩黎既野~食飯
d野都幾好食既=,=
我地去左個地鐡站坐
之後我同小濤子同埋7蚊係度玩倒立~

跟往就番左屋企~
完
|
|
|
網主回覆
多謝你既cm Posted at 2008-12-30 01:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
魚旦旦 於 2008-12-30 12:52 PM 發表:
N年冇溜冰‵好想溜t1m c0mmEnt''for''you
|
網主回覆
咁你咪約埋彬傻去溜冰囉
你知唔知彬傻變左好多
佢變得中2左你好多=,= Posted at 2008-12-30 01:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
倒立唔搵我.... 睇我表演牙... 你地仲未夠水準! 哈哈 講笑炸..... 我倒立唔係咁的 下次整比你睇! 比個cm你!
|
網主回覆
你好勁咩~呢排約你~你又唔出~
仲話我地無搵你~你自己唔出咋嗎~
Posted at 2008-12-30 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
jennf 於 2008-12-29 11:12 PM 發表:
c0mment"]
|
網主回覆
多謝你既cm Posted at 2008-12-29 11:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你地就好喇~ 好唔好玩呀~ 記得星期五 出黎bbq 仲有你有psp 既記得帶出黎 到時可能搞個psp遊戲王比賽 阿米個表哥都會黎~ 佢系一個神人 (只限於打機,多口吹)~ 我地一齊打瓜班正規軍~
|
網主回覆
嗯~星期5~bbq我都唔知去唔去 Posted at 2008-12-29 11:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯~謝cm Posted at 2008-12-29 11:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
溜冰!! 溜冰!! 溜到我好累..!! CoMmENT""""=]
|
網主回覆
嗯~我都好累 Posted at 2008-12-29 11:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm~係wor~+油呀你~我精神上支持你 Posted at 2008-12-29 11:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ October 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|