|
|
講番琴日~因為玩完已經3點幾
所以冇打度~以家補番
琴日我同7蚊~檸檬~濤生~彬傻~夭折
同埋3個以前小學女同學~其中一個係檬嫂
跟往我地去左旺角唱k~
跟往又多左個魚旦黎左
之後我地分開唱~跟往又多左6wing同埋紅豆黎
唱到4點幾個陣~又多左好似4個女仔黎左
其實邊個黎都冇所謂~最緊要係lo寶黎
我地唱到5點就走左~
跟往搭地鐡去左尖咀
跟往有班女仔搭遲左一班車~
所以我同檸檬~彬傻~lo寶~6wing就等埋佢地
濤子佢地就走左去星光大道
等齊人之後我地就係星光大道個邊個公園坐
坐到8~9點左右
我地去左個廣場行
點知11點諗往去番星光大道~
又番唔到去~諗往走又要倒數完先走得
倒完數~跟往我地要挑戰人體既極限
我地又尖咀行到差唔多旺角個邊
跟往搭地鐡番黃大仙食野
餓左成日~終於有得食野好開心= =
之後我地就番左屋企~
比d相大家睇下

|
|
|
|
|
超超`;] 您真系錫l0寶`;] l0寶見到您甘打壹定好開心架姐`;] c0mment喔`;]
|
|
|
c0mmenT; 成日同l0寶拖手仔-v-; 新年快樂;]
|
網主回覆
新年快樂呀~謝cm Posted at 2009-01-11 12:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔知~自己估下~謝cm Posted at 2009-01-03 11:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
大大個"腳斷" 送比你/// HappY new Year
|
網主回覆
咁多謝呀~
happy new year Posted at 2009-01-11 12:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm
Posted at 2009-01-03 11:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|