|
|
仲有4日~就考試啦~
所以今日係屋企~
溫左4~5個鐘~
其實只係用左d時間黎做功課~
其他d時間拎左丫哥部手機黎~
聽歌~~因為我部手機壞左
我今次考試既目標係唔好尾3~
尾4好啦~~~~~~~~
所以我要努力~再努力~哈
留個cm支持我啦~~~~~~~
我好需要你地既支持~多謝~
遲d你地搵我簽名~
我會簽比你地啦~
|
|
|
|
|
唔想巧尾幾;) 就比d心機啦-v-'` 唔好掛住玩啦好心你;)
|
網主回覆
嗯嗯 Posted at 2009-02-21 11:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯~知道~ Posted at 2009-02-21 11:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯 Posted at 2009-02-21 11:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
jennf 於 2009-02-15 08:59 PM 發表:
考試要努力丫` 乜你d目標咁低架` 希望你pass^^ c0mment`]]
|
網主回覆
嗯嗯希望啦吓 Posted at 2009-02-21 11:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯~ Posted at 2009-02-21 11:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|