2010-5-26
今日過得好hea堂堂唔係玩就訓中文堂本來好開心有牙樂兄係到做d傻仔野整到我地勁開心 點知之後聰逼到我要拎佢個袋出(槍)口拋佢個時勁想拎佢個袋係3樓飛落樓下雖然最尾個堂整d咁嘅野但係都係好開心嘅1日
alan_fung
暱稱: ☆Mr_麟£
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
陸運會~
.__."
sad
....
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 282
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 20 日  星期六   晴天


sad 不滿 分類: 未分類

我自問做錯野係會認嘅人..  但係做咩係要開口屌屌屌 冇撚用e d字  冇做錯就係冇做錯架啦 做咩係要屈哂係我身上? 樣野爛左最尾整樣野係你  轉頭話我整爛                                                      成日話我冇讀過書 話冇禮貌 唔識尊重  做咩唔問下你自己  你有冇尊重過我 對我有冇禮貌過  唉~ 都唔想提...                                                                                                                                          我自己有經濟能力嘅時侯  訓街都唔係到住!!!!                                                                                 今日拎住新眼鏡 lu  好唔慣-__- 暈暈地






訪客留言 (返回 alan_fung 的日誌)


hkleung11 於 2010-11-21 03:01 PM 發表:
搞咩~~~呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WKYC 於 2010-11-21 01:06 PM 發表:
咩事.?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siUbU0509 於 2010-11-20 09:52 PM 發表:
麟 哥 0v0 ;`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有咩幫到你?!
Posted at 2010-11-20 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]