我自問做錯野係會認嘅人.. 但係做咩係要開口屌屌屌 冇撚用e d字 冇做錯就係冇做錯架啦 做咩係要屈哂係我身上? 樣野爛左最尾整樣野係你 轉頭話我整爛 成日話我冇讀過書 話冇禮貌 唔識尊重 做咩唔問下你自己 你有冇尊重過我 對我有冇禮貌過 唉~ 都唔想提... 我自己有經濟能力嘅時侯 訓街都唔係到住!!!! 今日拎住新眼鏡 lu 好唔慣-__- 暈暈地