呵呵x]
好悶喔; 甘日上堂勁悶;;
不過我系到聽到歌v_v
放學同2個家姐上左樓;;
4;15就落反去接小敏;;
之後;我同小敏;;華姐;;阿孱;;施冰;;仲有..吾知邊個上去龍平hea;;
過左陣..阿欣同珊過埋黎;;
我玩左陣就走左啦;]
咁又1日-_-
HeY` 甘日我有返學呢;
上戈D堂悶到我丫;
小敏同阿蚊甘日問阿陳咩彤有冇講過戈d野`
我吾敢點行過去;有大過架! -v-
放學啦;阿欣仲有吾知邊幾個上左樓..
我同小敏就去搭mtr`我同佢1齊等阿詩;;
阿詩系小敏個fd呢;;
我地上左平台玩;;系咁畫枱;;
之後小敏接到阿欣個電話;;
唉/3\ 個fd去玩戈d野;;
我地刀好驚;;
好驚你會吾掂;;
你再掂;我真系吾會理你啦;;
ed野會死架;; 如果你死左咁我地點阿;
需然我同你吾熟;;
唉;;