``今日係10月1
琴日我個fd話我知
"馮巧呈"要退學同搬屋
個心好似放下心頭大石
但係"許慧妍"係佢個xanga到話:我同你(馮巧呈)係識得最耐"
咁呀茵呢?...你有無當個佢係你朋友呀??
有左果個馮巧呈!!!就唔要呀茵..好衰呀你
今日又唔洗番!!天日又要番..
唉~好唔想番呀..可5可以5番呀??
兩個死低能
唔想再提你地呀!!
小良..多謝你幫我串果2條友仔"=]"
多謝你.. ``
好憎"許慧妍"同"馮巧呈"
好想打佢地
有好多人都好憎佢地..
提起佢2個..
就"冧"起琴晚既喊..好無謂呀! """
e段咁既野;系陳雅詩打既!!
系呀;我同茵識耐得過呈;;]
咁又點?!; 你話我淨系識同呈玩;吾理茵丫嘛..
我同你講 ; 吾該你收撚皮!!
我吾理茵??咁茵有冇諗過我呀??
佢吾系吾知我憎你丫;佢仲要同你玩
我仲要理佢???你吾知就吾好嘈啦!
做FD既吾撐自己FD;ED系fd??
我吾撚覺lor;] 我同茵仲有1個好fd架;
連我同佢之間個好fd刀話茵變左好多呀!!
吾系你既出現;;我同茵刀吾會咁呀!!仲話我?仲有阿;個編野我系打黎比我姊妹既..
你睇清楚d先啦!!茵e+刀系理你吾理我啦;]
你收嗲把啦;;
你話我低能??你冇野阿??
你仲低能啦;白痴妹!
你系巴士寫戈d野;心照啦;
吾好以為我吾知!你有人撐好撚勁??
我冇咩?
仲有你阿;黃良孝!!
你幫你絛女;好撚勁?
又吾見你幫自己fd??
仲有阿;e+系女仔既事;;
你插乜撚野手阿??
你好撚威阿;
""小良;多謝你呀""
小良?慳撚d啦;
仆街仔!!
|