甘日颱風也` 仲要9號風呢-3-' 真帥-w-'
算了吧-3-' 謝1些系到鬧尻我既人-_-v'
如果吾系刀吾會人氣急升-_- haha-w-'
無啦啦睇左我們这1家-_-v
睇左1段话吾知咩日记既野- -';
原來我打左差吾多2個月啦-3-'
由6月5打到e家-_-'
果陣打系因為某人打-_-v
真系好kai-_-v
聽日返學校啦- -'
派校服啦-___-v'
系e到要多謝d八婆黎e度嘈我^_^'
令到我bl0g人氣有4百幾- - '
我知你系乜水- -'
夠薑系msn嘈我丫笨xp;;]
你老尾同我彈開!`
6d死姣婆同我彈開!`
d 0n尻 kai子同我彈撚開!`
******************完******************